środa, 21 grudnia 2011

Ostatni wpis...przed świętami ;)

Nie wiem, jak Wy, ale ja nóg nie czuję i na oczy nie widzę! Właściwie, to dopiero w tym roku dowiedziałam się, że przygotowania do świąt mogą powodować paraliż i ciemnotę! To może z wiekiem przychodzi, że nie ma się już tyle energii, żeby wszystkiemu podołać.
Matko, ale zrzędzę! A co powiem, za 10 lat?!

Póki co ręce mi jeszcze nie drżą, okulary noszę -0,5 (także ślepa  nie jestem), wiec cieszę się, że mogę tworzyć- mało i nieporadnie, ale zawsze coś.



I tym optymistycznym akcentem kończę grudniowe wpisy i życzę wszystkim, którzy tu trafią, Świąt radosnych,  pachnących igliwiem, spędzonych w gronie najbliższych...i do siego roku!

3 komentarze:

Joanna Wiśniewska pisze...

Dziękuję za życzenia :)
Zdrowych i wesołych Świąt :)
Notes/kalendarz bardzo mi się podoba :)

Jyoti pisze...

Śliczny, elegancki kalendarz!
Również życzę wesołych i radosnych Świąt:))

ystin pisze...

o widzisz- przegapiłm post z takim ślicznym kalendarzem, a potem zrzędzę o kurzu... wybacz!
całuski na Nowy Rok!