poniedziałek, 13 czerwca 2011

Art journal

Dzisiaj będzie kolejna kartka Art journal. Temat: w poprzednim życiu byłam...? A kto to może wiedzieć? Ja, w każdym bądź razie, nie mam pojęcia! Ale od czego jest wyobraźnia?! Wymyśliłam więc, dosyć dawno to było, że byłam jakimś uduchowionym mnichem buddyjskim. No, tłumaczyć się może nie będę co i dlaczego. Powiem o czymś istotniejszym. Natchnieniem do tejże pracy była twórczość Jyoti, odkryta zaledwie wczoraj! A konkretnie ta praca, na podstawie której powstał mój Art journal. Dziękuję Ci Asiu! Duża dawka pozytywnej energii bije z Twoich prac!



2 komentarze:

Jyoti pisze...

Fajnie Ci to wyszło! Delikatne kolory i ten budda, aż chce się medytować!

timboctou pisze...

zetknęłam się kiedyś z zazen, ale ten stan świadomości przekracza moje możliwości poznania :) obudziłaś wiele przyjemnych wspomnień :) świetna strona, piękne kolory