wtorek, 31 maja 2011

Podziękowania

Uff, tydzień pełen wrażeń minął. Działo się dużo, ledwo ze wszystkim zdążyłam na czas- karteczki dziękczynne, jeszcze świeże, powędrowały do zasłużonych osób. Coś mi się tylko zdaje, że w tym tygodniu lżej nie będzie. Niespodziewanie, czeka mnie jeszcze jedna kartka komunijna i tym samym komunia do zaliczenia. A że zużyłam wszystkie delikatne papiery, które, jak na mój gust, mogły nadać się na kartkę komunijną, musiałam uzupełnić zapasy. Powiem szczerze, że papiery do scrapbookingu kupowałam dzisiaj w Brukseli po raz pierwszy. Do tej pory zaopatrywałam się w polskich sklepach internetowych i jestem lekko rozczarowana, bo tak pięknych papierów jak te z UHK nie znalazłam. My to jednak mamy zdolne projektantki! Z kolei, czegoś, chociażby zbliżonego do kleju introligatorskiego, jak Magic, też nie uświadczysz. No cóż, poradzę sobie z tym, co mam...a niedługo zrobię porządne zakupy w PL.






2 komentarze:

Scraperka pisze...

piękne te karteczki!:) odwiedzę na pewno:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękne :) A ja już tyle o papierach UHK słyszałam, że chyba też tam wybiorę się na zakupy :)